Studijoms.lt

Referatai, konspektai

Marketingas

Marketingo planas

Kategorija: Ekonomika, referatas |

Iki šiol tiek marketingo teorijoje, tiek praktikoje pardavimų skatinimo turinys suvokiamas nevienareikšmiškai. Paprastai pardavimo skatinimas laikomas giminine sąvoka, apimančia įvairias skatinimo priemones , kurios negali būti priskirtos kitiems rėmimo veiksmams.

Skaityti visą »

Gairės: , , , , , , , , , ,

Tiesioginio marketingo ypatumai

Kategorija: Ekonomika, referatas |

Tiesioginio marketingo tikslas yra užmegzti su pirkėju tiesioginius ryšius be tarpininkų ir sulaukti tam tikros reakcijos. Tai galima pasiekti tik turint gerą informaciją apie faktiškus ir potencialius pirkėjus.

Skaityti visą »

Gairės: , , , , , , , , , ,

Mažmeninė prekyba

Kategorija: Ekonomika, referatas |

Prekyba – tai ūkio šaka, kuri, atkūrus nepriklausomybę, plėtojosi sparčiausiais tempais ir šiuo metu šalies ekonomikoje užima labai svarbią vietą. Mažmeninėje prekyboje pastaraisiais metais įvyko didelių struktūrinių pokyčių.

Skaityti visą »

Gairės: , , , , , , , , ,

Marketingo informacijos sistema

Kategorija: Lietuvių kalba, referatas |

Kiekvienos šalies pagrindinis tikslas – užtikrinti savo gyventojų aukštą gyvenimo lygį. Tai įmanoma pasiekti tik sėkmingai plėtojant verslą, kuriam žmonės susiburia į kolektyvus vedami bendrų tikslų, siekių ar idėjų – įmones, jų susivienijimus ar kitus panašius organizacinius vienetus. Įmonės veiklos esmę sudaro jos siekis tenkinti tam tikrus visuomenės ar jos narių poreikius.

Skaityti visą »

Gairės: , , , , , , , , , , ,

Marketingo tyrimų proceso planavimas, tyrimų rūšys ir metodai

Kategorija: Ekonomika, referatas |

Marketingas plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Tačiau marketingą naudoja anaiptol ne vien verslo įmonės ir organizacijos.

Skaityti visą »

Gairės: , , , , , , , ,