Studijoms.lt

Referatai, konspektai

Automobilių techninė mechanika

Autorius: Domantas

AUTOMOBILIŲ ARDYMAS Į AGREGATUS IR SURINKIMAS

1.Sunkvežimio ardymas

Ardydami pasirenkame automobilį KAMAZA3-5511.

Pasiruošimą ardymui pradėjau nuo to, kad mašiną įsivariau į plovyklą. Ten mašiną apiplovęs vandeniu aukšto slėgio srove . Išmušinėjęs visus nešvarumus nuo ardomųjų detalių aukšto spaudimo vandens srove įvarau mašiną į mechanines dirbtuves ir užvarau ją ant remonto duobės. Po to kranbalkio pagalba prieš tai atsukus pakilimo stūmoklį. Prikeliame “kuzavą”, kad galėtume atjungti laikomąjį apsauginį trosą ir galėtume atkaišiuoti “kuzavo” laikomuosius kaiščius. Visa tai padarę “kuzavą” nukeliame šalin. Taip mums lengviau prieiti prie toliau ardomų mechanizmų. Atfiksuojame ir atverčiame mašinos kabiną. Dabar mums bus lengviau prieiti prie variklio, nes antras veiksmas ir bus variklio bei pavarų dėžės ėmimas lauk. Atsijungiam elektros laidus , vandens aušinimo šlangas, oro vamzdelius, oro filtrą. Atsukame ir atjungiame kardaninę pavarą. Nuimame radiatorių , kad būtų lengviau iškelti variklį su pavarų dėže iš rėmų.Atsukame dujų išmetimo vamzdžius nuo kolektoriaus .Tada atsukę keturis laikomuosius variklio bei pavarų dėžės varžtus su kranbalkio pagalba iškeliame variklį su pavarų dėže lauk. juostas ir kranbalkio pagalba nukeliame baką ant žemės. Jį iškėlę padedame ant specialaus stendo.Toliau nuimame kuro baką. Atsukę kuro padavimo ir grįžtamuosius vamzdelius atsukam laikomąsias bako dviToliau nukeliame kabiną.Atjunginėję elektros laidus, atjungsime nuo vairo kolonėles ,vairo rato mechanizmą.Po to atsukame priekinėje dalyje dvylika laikomųjų kabinos varžtų ir kranbalkio pagalba nukeliame mašinos kabiną, kurią padedame ant paruoštų ‘ožiukų’. Kranbalkio pagalba pakeliame priekinę dalį automobilio ir po vienu pakišam “ožiuką”, bet taip , kad jis nemaišytų priekinio tilto nuėmimui. Nuimam priekinius ratus. Atjungiam traukes, atsukam tvirtinimo varžtus ir kranbalkio pagalba nuleidžiame priekinį tiltą ant žemės. Toliau pereisime prie galinių tiltų. Atsukę balansyrų varžtus, kuriais jie tvirtinami prie kronšteinų, kurie sujungti su automobilio rėmais.Mes galime kranbalkio pagalba prikėlus galinę dalį automobilio abu tiltus išstumti iš po rėmų. Po to pakišam po rėmais “ožiukus”ir padedame rėmus ant jų. Abu tiltai lieka kartu. Norint juos atskirti reikia kardaninę pavarą , reaktyvines traukes ir atšplintuoti linges.Bet mes jų neardysime, paliksime kaip vieną didelį agregatą. Dar galime atjungti oro talpas ,liaudyje vadinamus resiveriais. Tereikia tik atsukti vamzdelius, kurie prijungti prie resiverių ir atleisti įtempimo juostas. Resiverius nukelti ar nuimti galima rankomis, jie nelabai sunkūs.

2.Sunkvežimio surinkimas, derinimas

Surinkimas tokia pat tvarka, tik iš antro galo, bet variklio su pavarų dėže įkėlimo patogumui mašinos kabiną uždėti jau esant įkeltam varikliui.Surinkus mašiną reikia viską sutikrinti, suderinti.Pvz. sureguliuoti sankabą prieš tai papildžius į sistemą skysčio, kurio nubėgo atjungus vamzdelius nuo sankabos stiprintuvo Papildyti skysčio į vairo stiprintuvą ir nuorinti sistemą. Patikrinti ar niekur neina iš sistemos oras po vamzdelių ir resyverių atjunginėjimo. Sukelti stabdžių kalades, nes jas buvome suleidę, kad galėtume išstumti galinius tiltus iš po rėmo. Patikrinam stabdžius. Užpumpuojam kuro į siurblį rankinės pompos pagalba. Užpilame vandens į aušinimo sistemą. Uždedame ant išmetimo vamzdžio dūmų

Puslapiai: 1 2 3

Rašykite komentarą

-->